Επιστροφή   Forum για τα Bonsai > Δημιουργία Μπονσάι > Ρωτήστε μας

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 11-06-09, 19:41   #1
mybonsai
Super Moderator

Προεπιλογή Νεος με Ficus Retusa / Ginseng Ficus

filipposx
Μέλος
Θέμα: Νεος με Ficus Retusa / Ginseng Ficus Πεμ Apr 02, 2009 9:16 am

Καλημέρα σε όλους σας....
Πρόσφατα (22/3) μου έκαναν δώρο αυτό.

Από όσο κατάφερα να ψάξω στο forum σας πρέπει να έιναι ficuw retusa ή ficus ginseng. Δεν εχω καταλάβει αν είναι διαφορετικά αυτα τα δυο.

Είναι το πρώτο Bonsai που πιάνω στα χέρια μου και είμαι τελείως άσχετος.
Προσπαθώ να καταλάβω τί γίνετε με το πότισμα, το κλάδεμα, την αλλαγή γλάστρας κλπ κλπ αλλα άκρη δεν βγάζω ευκολα.

Εχω καταλάβει οτι για το πότισμα θα πρέπει να αφήσουμε το χώμα να στεγνώσει. (λαθος κατάλαβα?) Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι απο την μέρα που το έφεραν (22/2) δεν το έχω ποτίσει καθόλου αλλα παρόλα αυτά το χώμα του είναι πάρα πολύ υγρό. Η γλάστρα έχει τρύπες απο κάτω.

Επίσης δεν έχω καταλάβει πότε θέλει κλάδεμα.... (οχι το χοντρό που νομιζω οτι το κανουν μια φορά το χρόνο - η παλι λαθος καταλαβα?)

Ο ρυθμός ανάπτυξης του? πως καταλαβαίνω οτι κάτι πάει καλά η κάτι δεν πάει καλά?
Πόσο ήλιο θέλει? 2? 3? 8? ώρες? προς το παρόν το έχω μόνο μέσα χωρίς καθόλου direct ηλιο. Σημερα θα το βγάλω έξω για να δώ τι θα κάνει το χώμα. θα στεγνώσει καθόλου η οχι.

Κατι αλλο.... εχει απο πάνω κάτι σαν υπόστρωμα (πανω απο το χώμα). Να το βγάλω η είναι καλό με τόση υγρασία?
Αν τόσες μέρες με αυτήν την υγρασία στο χώμα εχουν σαπίσει οι ρίζες πως θα το καταλάβω?

Πως καταλαβαίνω την ηλικία του?

Σας ζάλισα πρωι πρωι αλλα δεν θέλω να μου χαλάσει.....

--------------------------------------------------------------------------

mixxanobios
Μέλος
Θέμα: Απ: Νεος με Ficus Retusa / Ginseng Ficus Πεμ Apr 02, 2009 1:45 pm