Επιστροφή   Forum για τα Bonsai > Δημιουργία Μπονσάι > Ρωτήστε μας

Απάντηση στο θέμα

Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 24-05-10, 01:59   #1
marios_tz
Junior Member

Περιοχή: thessaloniki
Προεπιλογή Τι είδος Bonsai έχω?

Πήρα το δέυτερο μου δεντράκι το οπόιο μου είπε ο πολητής οτι είναι 12 ετών αλλά δεν ήξερε ακριβός την ονομασία του.Με αυτήν την γλάστρα μου το έδωσε(είμαι ακόμα αρχάριος,ασχολούμαι γενικά 1 μήνα).Πρέπει να είναι γύρο στους 50-60 πόντους.Η πρώτη φωτό είναι για σύγκρηση του ενός με το άλλο.το μικρό είναι 25 πόντους.
Θα ήθελα λοιπόν κάποιος έμπειρος να μου πει τι έχω,και τι φροντίδα θέλει.Επίσης αγόρασα και λίπασμα ειδικό για τα bonsai αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το ρισκάρω και να βάλω η να τα αφήσω???Ευχαριστώ σε όποιον ασχοληθεί..
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg P2048_20-05-10.jpg (195,4 KB, 53 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P2110[01]_20-05-10.jpg (194,4 KB, 61 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P2110[02]_20-05-10.jpg (195,8 KB, 43 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P2111_20-05-10.jpg (196,2 KB, 39 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg P1625_22-05-10.jpg (177,9 KB, 36 εμφανίσεις)
marios_tz δεν είναι συνδεδεμένος   Απάντηση με παράθεση
Παλιά 24-05-10, 07:33   #2
elsa
Υπευθυνη Facebook

Το avatar του χρήστη elsa

Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Προεπιλογή

Φτελιά (Ulmus Parvifolia). Κάνε μια αναζήτηση στο φόρουμ, θα βρεις πολλές πληροφορίες.
Εγώ λίπασμα δεν θα έβαζα ακόμα. Δώστου λίγο χρόνο πρώτα να προσαρμοστεί από την μετακίνηση.
Παλιά 24-05-10, 14:00   #3
marios_tz
Junior Member

Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από marios_tz Εμφάνιση μηνυμάτων
Πήρα το δέυτερο μου δεντράκι το οπόιο μου είπε ο πολητής οτι είναι 12 ετών αλλά δεν ήξερε ακριβός την ονομασία του.Με αυτήν την γλάστρα μου το έδωσε(είμαι ακόμα αρχάριος,ασχολούμαι γενικά 1 μήνα).Πρέπει να είναι γύρο στους 50-60 πόντους.Η πρώτη φωτό είναι για σύγκρηση του ενός με το άλλο.το μικρό είναι 25 πόντους.